Моя дражка – Моя дорожка

19.09.2013 22:01

Моя дражка

Проста ши ми, дражко моя,
дражко нємерана.
Вше ше з тобу цешиц будзем
гоч ши занєдзбана.

Мила ши ми, бо сом шмело
вше по тебе ходзел.
Зоз тебе я, дражко моя,
прето и не сходзел.

Тебе вше ошвицовало
цепле слунко з нєба.
Просто ши ме вше водзела
тамадз кадзи треба.

Тамадз кадзи квитла правда,
любов и злагода,
а и прави мир и щесце
мойого народа.

Твоїм шлїдом сом ше рушел
давно, як малючки,
кед ми крочай швидки, живи,
ище бул лєгучки.

Гоч ме твойо оштри цернї
вельораз штухали,
мойо ноги лєм по тебе
ровни вше крачали.

Прето ше ґу тебе тераз
так щиро озивам,
тоту твою писню милу
я од шерца шпивам.

Най ми вона вично жиє,
по тей ровнї бродзи,
а мой народ твоїм шлїдом,
мила моя, водзи.

 

Моя дорожка

Проста ты, дорожко моя,
хоть и немѣряна.
Все ся я из тебе тѣшу
хоть есь занезбана.

Мила есь ми, бо ем смѣло
все по тобѣ ишол.
Ани тебе я, дорожко,
зато и не лишил.

Бо на тебе все свѣтило
сонѣчко из неба.
И ты все мня приводила
там, куды и треба.

Там, де красно цвѣте правда,
любов и злагода,
и правдивый мир и щастя
моего народа.

Твоим слѣдом ем ся рушил
давно, замаленька,
был мой крок щи легый, жывый,
не такый, як нынька.

Хоть мня твои остры терни
вельо раз штухали,
мои ногы лем на тебе
ровно все крачали.

Зато и теперь ку тобѣ
щиро ся озывам,
тоту твою п
ѣсню милу
я од сердця спѣвам.

Най ми она вѣчно жые,
по той ровнѣ ходит
и мой народ твоим слѣдом,
мила моя, водит.

Жерело:  Vjenčić Венчик Віночок  №63 (4/2012)